Visul

Azi noapte l-am visat pe unul dintre fostii vecini ai mamei, poate unde mintea mea a facut o calatorie in copilarie si a rememorat ( cu piese de puzzle amesteca amintiri subiective cu concluzii mature) povesti si, uneori, drame la care atunci eram spectator.

Revenind la vis, vecinul mamei parea ca a decedat neasteptat intrucat, in visul meu, avea pregatit un sacou de eveniment. Sacoul ramasese in cui. Pentru a imi clarifica posibilele coincidente am intrebat-o pe mama daca vecinul a murit acasa sau la spital, stiind ca era bolnav. Ea mi-a confirmat ca acasa si ca l-au gasit vecinii.

Acum, nu stiu daca ea mi-a mai povestit si daca mintea mea a adus impreuna mai multe franturi de memorie. Nu stiu nici daca mama stie situatia reala sau la randul ei a carpit informatiile lipsa cu detalii imaginare sau deduse.
Nu ii atribui visului meu o miza. El doar mi-a amintit de o frantura de trecut, de familii imprastiate, de povesti care au inceput in paralel cu a mea si au evoluat total neasteptat, de destine ce inca se scriu si de istorii care uneori, prin intensitatea sau neasteptatul lor, ii implica si pe cei din jur ca musafiri captivi.

Lasă un comentariu